|
Talentyre | Cerveau vendu séparément | Guerrier de l'Etincelle | | |
| Posté le 17-01-2008 à 23:52:15
| Ca fait longtemps que j'ai pas posté par ici moi... plusieurs d'un coup^^ Soup - Ambulance for human I know I'm no better than the average Joe who is mowing my lawn But at least I wanna try to pull away the chair of the sodomites. I guess I'm just afraid of the things we're about to do To my children who haven't yet been born, And who probably won't be, probably won't be at all. Jesus is dead my friends. Would you understand what I mean if you tried ? The wheels are turning on the industrial train of men. The system follows our need, though it should be the other way. If everyone went blind, we'd really start to listen; would we die? Jimmy Eat World - Pain I don't feel the way I've ever felt. I know. I'm gonna smile and not get worried. I try but it shows. Anyone can make what I have built. And better now Anyone can find the same white pills. It takes my pain away. It's a lie. A kiss with opened eyes. And she's not breathing back. Anything but bother me. (It takes my pain away) Never mind these are hurried times. Oh oh oh I can't let it bother me. I never thought I'd walk away from you. I did. But it's a false sense of accomplishment. Every time I quit Anyone can see my every flaw. It isn't hard. Anyone can say they're above this all. It takes my pain away. It's a lie. A kiss with opened eyes. And she's not breathing back. Anything but bother me. (It takes my pain away) Never mind these are hurried times. Oh oh oh I can't let it bother me. I can't let it bother me. It takes my pain away. It's a lie. A kiss with opened eyes. And she's not breathing back. Anything but bother me. (It takes my pain away) Never mind these are hurried times. Oh oh oh I can't let it bother me Takes my pain, takes my pain, takes my pain, takes my pain away! Keane - Everybody's changing You say you wander your own land But when I think about it I don't see how you can You're aching, you're breaking And I can see the pain in your eyes Says everybody's changing And I don't know why So little time Try to understand that I'm Trying to make a move just to stay in the game I try to stay awake and remember my name But everybody's changing And I don't feel the same You're gone from here And soon you will disappear Fading into beautiful light Cause everybody's changing And I don't feel right So little time Try to understand that I'm Trying to make a move just to stay in the game I try to stay awake and remember my name But everybody's changing And I don't feel the same So little time Try to understand that I'm Trying to make a move just to stay in the game I try to stay awake and remember my name But everybody's changing And I don't feel the same
-------------------- |
|
zuto | Niark Niark ! | Aspirant du Crépuscule | | |
| Posté le 22-01-2008 à 16:18:03
| Guerilla Poubelle Être Une Femme J'aurais voulu être une fleur pour me faire arracher J'aurais voulu être ma soeur, elle est plus raffinée J'aurais voulu être vendeuse dans un marché aux puces J'aurais voulu être chanteuse, mais pas dans Superbus refrain: J'préfère être conne, plutôt qu'être con Même si les hommes font croire qu'ils sont bon Tout les hommes sont des cons J'aurais voulu être ton ex ou ses seins ou pt'être mieux Non je ne penses pas au sexe mes plutôt à ses yeux J'aurais voulu être bonne pour te foutre un rateau Et calmer ton ego refrain
-------------------- Personnage : Félia |
|
| Posté le 27-01-2008 à 14:25:55
| J'la dédierai bien à mon frère si c'était moi qui l'avait écrite : Archive - Fuck you There's a look on your face I would like to knock out See the sin in your grin and the shape of your mouth All I want is to see you in terrible pain Though we won’t ever meet I remember your name Can't believe you were once just like anyone else then you grew and became like the devil himself Pray to God I think of a nice thing to say But I don't think I can so fuck you anyway You`re a scum, you`re a scum and I hope that you know That the cracks in your smile are beginning to show Now the world needs to see that it's time you should go There's no light in your eyes and your brain is too slow Can't believe you were once just like anyone else then you grew and became like the devil himself Pray to God I can think of a nice thing to say But I don't think I can so fuck you anyway Bet you sleep like a child with your thumb in your mouth I could creep up beside put a gun in your mouth makes me sick when I hear all the shit that you say so much crap coming out it must take you all day There's a space kept in hell with your name on the seat With a spike in the chair just to make it complete When you look at yourself do you see what I see If you do why the fuck are you looking at me There’s a time for us all and I think yours has been Can you please hurry up cos I find you obscene We can’t wait for the day that you’re never around When that face isn’t here and you rot underground Can’t believe you were once just like anyone else Then you grew and became like the devil himself Pray to god I can think of a nice thing to say But I don’t think I can so fuck you anyway So fuck you anyway
-------------------- |
|
| Posté le 27-04-2008 à 15:50:05
| Les Betteraves - 20 ans Je n'crois plus en la mort Je n'crois plus en la vie Je n'crois plus en mon sort Que j'ai moi-même détruit Je n'crois plus en l'amour Je n'crois plus en l'envie Qui nous pousse tous les jours A mourir d'ennui Je n'crois plus au cul Je n'crois plus en dieu J'y ai jamais cru… (et bah moi non plus) J'veux mourir à 20 ans ! la vie est belle comme le sourire naïf d'un nouveau né devant le télé la vie est belle comme un bol de ricoré sur la toile cirée, un dimanche matin la vie est belle comme une soirée diapo au retour de concarneau la vie est belle comme un footballeur en short suant la mort apres l'effort... (la vie est belle comme la petite bête qui monte) J'veux mourir à 20ans Pas perdre mon temps A faire comme tes parents A travailler tout l'temps J'veux pas vivre dans le noir J'veux laisser une histoire J'veux pas vivre un cauchemar Pas fumer des pétards… Pour oublier… Oh eh oh… (Mais pour oublier quoi ?) Pour oublier que... J'vais mourir à 20 ans !
Edité le 28-04-2008 à 13:15:13 par zuto
|
Nessa | Nothing could be worth, just smile! | Aspirant de l'Aube | | |
| Posté le 27-04-2008 à 18:13:59
| Dis, Zuto...C'est pas "Concarneau", plutôt que "konkarno"? ^^"
-------------------- Ne pas désespérer! |
|
| Posté le 28-04-2008 à 13:12:18
| J'en sais rien j'ai pris vite fait ces paroles sur un site sans même les lires... j'aurais peut être du. Voilà je l'ai fait et j'ai corrigé quelques trucs...
Edité le 28-04-2008 à 13:15:56 par zuto
|
| Posté le 30-04-2008 à 21:44:29
| Renan Luce - L'iris et la rose Une guêpe s'envole, se pose, butine Et l'image cogne à ma rétine Mais déjà mon regard est loin Je n'sais plus voir le quotidien J'aim'rais m'réveiller sans mémoire Redécouvrir c'que j'peux plus voir J'ai écrit une petite annonce Un mois déjà : pas de réponse Cherche regard neuf sur les choses Cherche iris qui n'a pas vu la rose Je veux brûler encore une fois Au brasier des premières fois Je veux revoir ma première fleur L'accompagner jusqu'à c'qu'elle meure Et découvrir une flaque d'eau Comme une porte pour descendre en haut J'irai dimanche à Orly-Sud Voir le métal s'prendre pour une plume Ouvrant les doigts, joignant mes pouces J'verrai mon ombre lui faire la course Cherche regard neuf sur les choses Cherche iris qui n'a pas vu la rose Je veux brûler encore une fois Au brasier des premières fois Sentant les sons comme pris au piège Je devin'rai mes premières neiges Battant des mains comme un enfant J'm'entendrai rire "Eh ! C'est tout blanc !" Je veux poursuivre des nuages noirs Au grand galop sur les trottoirs Sous la tourmente, au mur du vent Les parapluies deviennent vivants Cherche regard neuf sur les choses Cherche iris qui n'a pas vu la rose Je veux brûler encore une fois Au brasier des premières fois Mais j'ai croisé sur mon chemin Deux grands yeux bleus, deux blanches mains Ses menottes ont pris mes poignets Et ce sont ses yeux qui m'ont soigné Des parapluies se sont ouverts Un grand avion a fendu l'air A déversé ses doux flocons Tout était blanc... tout... non A nos pieds brillait quelque chose Et mes yeux ont reconnu la rose Et j'ai brûlé tout contre toi Au brasier d'une première fois
-------------------- |
|
|